Tooted
al. 15€ transport tasuta
Tellimus teele samal päeval

Tingimused

TOODETE TAGASTAMINE

  1. Kohvikeskus e-poest ostetud toodetele kehtib tagastamisõigus 14 päeva jooksul. Tarbijal on õigus lepingust taganeda 14 päeva jooksul ning kauba peab tarbija tagastama hiljemalt 30 päeva jooksul taganemisavalduse tegemisest.
  2. Toote tagastamiseks või väljavahetamiseks on vajalik tootega ostmisel kaasas olnud arve.
  3. Toote tagastamiseks palun saatke e-kiri meie klienditeenindusele, kus on ära toodud järgmine info: tagastatav toode, originaalarve number ning tarbija arveldusarve, kuhu raha tagasi kanda.
  4. Ostetud toote saab tagastada ainult siis, kui toode on tagastades täiesti kasutamata ning originaalpakendis.
  5. Kui toode on ostetud kampaaniakorras, kus kaubale on lisatud veel mõni toode, tuleb Teil tagastada kogu komplekt (ehk siis kõik tooted).
  6. Raha kanname tagasi Tarbija arveldusarvele 14 päeva jooksul alates taganemisavalduse saamisest.
  7. Kohvikeskus e-poel on õigus tagastatava toote transpordikulu kuni 10 EUR ulatuses kliendilt küsida ning selles mahus tagastavast summast maha arvata.

 

PRETENSIOONI ESITAMISE TINGIMUSED

  1. Kohvikeskus e-poest ostetud toodete puhul on pretensiooni esitamise aeg 2 aastat alates kauba üleandmisest Tarbijale.
  2. Pretensiooni esitamise aja jooksul on Tarbijal õigus toote tasuta remondile. Kui toodet ei ole võimalik remontida ja viga on tekkinud tootja süül, siis toode vahetatakse vastavalt remondiaktile, mis väljastatakse tarbijale volitatud remondifirma poolt. Juhul, kui toote parandamine või asendamine ei ole võimalik või ebaõnnestub, on tarbijal õigus müügilepingust taganeda (nõuda raha tagastamist).
  3. Pretensioonide esitamise aluseks on ostu tõendav dokument (arve).
  4. Pretensiooni alla ei kuulu toote kasutamise õpetamine, reguleerimine, hooldus, puhastus, kaubandusliku väljanägemise taastamine ega selliste vigade kõrvaldamine, mida on põhjustanud kasutamisjuhiste mitte täitmine.
  5. Kohvikeskus ei kõrvalda pretensioonide esitamise õiguse ajal ilmnenud puuduseid tasuta, kui need on põhjustatud:
    • normaalsest kulumisest;
    • ebaõigest kasutamisest või hooldamisest (sh juhul, kui seadet on remontinud või hooldanud tootja poolt volitamata isik);
    • seadme ja/või detaili seerianumbri, kontrollkleebise või markeeriva kleebise rikkumisest, vahetamisest või eemaldamisest;
    • välisteguritest. Välisteguriteks loetakse muuhulgas äike, nõuetele mittevastav elektripinge ja elektripinge kõikumised, niiskus, vedelik, mehaanilised vigastused vms.
    • omaniku süül, ebaõige ekspluateerimise tulemusena, kasutusjuhendi mittejälgimisel või kui defektid tekkisid toote mittehoolikal hoidmisel, hooldamisel või ülekoormamisel.
  6. Kohvikeskus tugineb vastutuse kindlaks määramisel tootja volitatud esindaja poolt teostatavale ekspertiisile. Kui ekspertiisi tulemusel selgub, et puudused on põhjustatud eelpool loetletud teguritest, kuid seadme remontimine on võimalik, siis on Tarbijal võimalus tellida tasuline remont.
  7. Tarbijal tuleb tasuda ekspertiisi tasu kui seadmel ei tuvastata ekspertiisi (diagnostika) tulemusel puudust ning seade vastab tootja tehnilistele nõuetele. Ekspertiisi tasu ei pea maksma eraklient esimese kuue kuu jooksul alates kauba vastuvõtmisest.
  8. Pretensiooni esitamise õiguse kasutamiseks tuleb saata e-kiri meie klienditeenindusele või helistada numbrile +372 6625511  (E-R 9.00 – 17.00). Kõik pretensioonid vaadatakse läbi ja Tarbijaga võetakse ühendust esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest.
  9. Kui Kohvikeskus on keeldunud Tarbija kaebust lahendamast või Tarbija ei ole nõus Kohvikeskuse poolt pakutud lahendusega ja leiab, et on rikutud tema õigusi või kahjustatud tema huve, võib Tarbija esitada kaebuse tarbijakaebuste komisjonile Tarbijakaitseameti kaudu või kohtule. Tarbija võib esitada kaebuse ise või esindaja kaudu.

 

HINNAD

  1. Kõik e-poe hinnad on Eurodes ja sisaldavad käibemaksu.
  2. Müüjal on ilma etteteatamata igal hetkel õigus muuta Kaupade hindu lehel www.kohvikeskus.ee.
  3. E-poe soodushinnad (v.a kohvimasinad) kehtivad ainult läbi e-poe ostes.

 

TELLIMINE

  1. Valige välja Teile sobivad tooted ja lisage need ostukorvi klikkides „Lisa ostukorvi“.
  2. Toodete ostukorvi lisamine ei kohusta Teid valitud tooteid ostma.
  3. Otsukorvi vaatluses saate tellitud koguseid ja tooteid muuta.
  4. Tellija andmete lehel on oluline täita hoolsalt ja õigesti kontaktinformatsioon, kuna selle alusel tuuakse Teile kaup kulleri poolt koju kätte.
  5. Kui olete tellija ning tarneaadressi andmed on Teie poolt sisestanud, klikkige „Saada Tellimus“.
  6. Peale ostu sooritamisest, saadetakse Teie e-mailile tellimuse kinnitus, millel on märgitud Joogiekspert OÜ rekvisiidid.
  7. Toodete eest saab tasuda
    • Pangaülekandega
    • Swedbank, SEB, LHV, Luminor, COOP Pank, Poco Pay
    • Krediitkaardiga – Mastercard/Visa
    • Slice In
    • Liisi järelmaks / Inbank järelmaks
  8. Peale tellimuse tasumist väljastatakse Teile originaalarve koos kaubaga.
  9. Teie tellimus ja arve tühistatakse juhul, kui Te ei ole 7 päeva jooksul arvates arve väljastamisest arvet tasunud.
  10. Kõik veebipoes olevad hinnad on Eurodes ja sisaldavad käibemaksu 20%.
  11. E-Poes sooritatud tellimused töödeldakse E-R 9st – 17ni.
  12. Pangalinke pakub Maksekeskus AS

NB! E-poe hinnad võivad erineda kohapeal pakutavatest hindadest.

KÄTTETOIMETAMINE

  1. Kättetoimetamise maksumus. Kui tellimuse summa ületab 60 €, siis toimetatakse kaup kulleriga kohale tasuta. Alla 60 € tellimuse puhul lisandub transporditasu 6 €.
  2. Tarneaeg Kohvikeskus e-poest ostetud toodetele on 1-5 tööpäeva alates ostu sooritamise kuupäevast.
  3. Kuller teenust pakub Venipak Eesti, postiautomaadi teenust Omniva Eesti.
  4. Kui Teie poolt tellitud tooted on kullerfirmale üle antud, võtab kullerfirma Teiega ühendust, et täpsustada toodete kohale toomise aeg. Teie poolt tellitud tooted toimetatakse Teie poolt näidatud aadressile Teie maja välisukseni.
  5. Palun jälgige tellimuse vormistamisel esitatavate kontaktandmete õigsust vältimaks viivitusi ja arusaamatusi toodete kohaletoimetamisel. Kohvikeskus/Joogiekspert OÜ ja kullerfirma ei vastuta toodete kohaletoimetamise viivituse ja tekkinud arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus on tingitud Teie poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest või ebaõigsusest.
  6. Soovi korral võite tulla ka ise kaubale järele, siis transpordi kulusid ei lisandu. Kohvikeskuse esindused asuvad Tallinnas -> Pärnu mnt 105, Tartus -> Riia 35, Rakveres -> Tallinna 16, Pärnus -> Pae 1 ja Kuressaares -> Mooni 8.

 

 

 

 

HOOLDUS JA GARANTIIHOOLDUS

JURA kohvimasinatele Lõuna-Eestis:

Joogiekspert OÜ
Riia 35, Tartu
tel: 7422966
e-mail: info@joogiekspert.ee
veeb: www.joogiekspert.ee

JURA kohvimasinatele mujal Eestis:

Rickman Trade OÜ
A. H. Tammsaare tee 47, Tallinn
tel: 655 09 44
e-mail: service@rickman.ee
veeb: www.JURA.ee

NIVONA kohvimasinatele:

Renerki Kaubanduse OÜ
Laki põik 6 , Tallinn
tel: 6 512 222
e-mail: klienditeenindus@renerk.ee
veeb: www.renerk.ee

Melitta kohvimasinatele:

Coffeemaster OÜ
Suur-Sõjamäe 42A, Tallinn
tel: 6064263
GSM: 58090018
e-mail: elohim.ee@gmail.com
veeb: www.coffeemaster.ee

iBarista kohvimasinatele:

Joogiekspert OÜ
Riia 35, Tartu
tel: 7422 966
e-mail: info@joogiekspert.ee
veeb: www.joogiekspert.ee

AMA